RSS

semoga dan mungkin

salam,

buat semua muslim dan muslimat yang singgah di bekas tapak kaki ini, saya ucapkan selamat menyambut tahun baru..semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya..semoga Allah ampunkan segala dosa-dosa kita..semoga saudara-saudara kita di palestin mendapat keamanan..semoga gejala rasuah di negara semakin berkurangan..semoga 'ketidakstabilan' politik dan ekonomi di kebanyakan negara termasuk UK dan Malaysia dapat diatasi..semoga Allah kurniakan kesihatan yang berpanjangan untuk kita semua..semoga kita dapat menjadikan segala pengalaman pahit sebagai iktibar dan 'move on'..

oh hati, tenanglah....


******************

bile reflect diri, tibe2 rase sedih. tak tahu nape. mungkin banyak sgt menghabeskan duit. rase bersalah dengan orang susah. mungkin juge rase hepi sgt. pastu rase bersalah lagi. mungkin hepiness itu fake. mungkin juge tak patut. orang tue2 cakap banyak sgt gelak nnt menangis. betul la kot. mungkin saje hormon yang terlebih. mungkin juge sebab cuti. rase mellow. tapi tak cuti pun kadang2 rase gak camni. oh, mungkin tak cukup bizi.yes. kene lebih membizikan diri.

*******************

maafla, mood dalam entry ini bertukar-tukar..type je padam, pastu try lagi..pastu padam lagi. nasib baik blog sendiri :-)
hmm, cukup2 la tu merepek.

salam maal hijrah dari nottingham.

2 comments:

fiqah said...

ASMA ARE U OK??? ;p

AA said...

yes, i'm gud ;-)
saje je berpoyo-poyo'an
tehehe