RSS

ex-chaletmates' weekend escapade

alin and fifah came to nottingham. i took 2 days off hehehe...Norehan, dont be jealous...ye dak??


fifah, myself and a self-timer camera....venue: millenium garden, uni


piramid yang tak berapa jadi..with housemates (and of course, plus alin and fifah)... venue: 36 besston road

can u feel the luv?..fifah and i...nampak tak menara kecik kat belakang tu?..tu la kebanggaan uni ni..trent building kehkeh..pastu kat pagar belakang kitorang..yang nampak putih2 tuh,...bukan salji....tapi.............burung nyer tuuut...


balik dari tengok muvie..cite ape?..MAX TAH PAPER...tapi seronot sebab dorang ade... hehe. venue: town
irina pon aderrrrrrrrr.......................
memang best dorang datang........nnt alin dah nak balik mesia....sedey...iA, panjang umur jumpe lagi.
p/s: entry ni memang khas untuk nor..muahahaha

7 comments:

Anonymous said...

Weyh, serious aku tak jealous.....
aku hepi kalo sepanjang korang hepi ....
[boley caye tak??]
:P

AA said...

'aku hepi kalo sepanjang korang hepi'....???????????????????!!!!

nasib baik skang ni bukan gammar yang kite bincangkan...hehe.
anyway,..sedikit playback:

nor, kitorang makan nasi air kak dah.
nor's response: s****...koranggg!!

mm, ntah la mungkin aku yang tersilap tafsir..seperti alin yang tersalah tafsir...kehkeh

p/s: hanya aku dan cahletmates yang tau..ye dak?.....

Anonymous said...

aku tersalah tafsir part mana nih???? nway sweeet gilerrrr blog ko nih...syang ko...muah muahhh :D

AA said...

ala lin,...fifah's top secret tuh..kehkeh

Anonymous said...

hahahha..nor..kire ayat cover...huhuhuhu...but serously,miss u guys so much...huk3..

Anonymous said...

top secret aku???xpaham ni...ade part yg aku miss ni...ye daaakkkk???hahahhaha

AA said...

haaaaaaaa pipah..jgn nk jadik lampu-lampi cam orang tuuuuuuuuuuut eh...

yeah...i miss u all 2,3,4,5,6.....