RSS

notti-notti games..


bestnye notts games semalam..meriah! bombastic!




resenye taun ni nyer yang paling best kot sbb sume orang sgt sporting bekerja n tolong menolong....kire lagik sistematik la dari taun2 sebelum...(bunyi taun2 sebelum tuh cam dah tue sngat jer...)..act, ni taun ketiga aku experience notts game kat bumi nottingham...

ade gak la jumpe kawan2..tapi tak seramai mase first year..mungkin sume owam dah sibuk ngn final year (for some) and clinicals kot..


tapi yang paling best pasal notts games ni..bukan mainan n matches je..tapi..jeng..jeng..jeng

MALAYSIAN FOOD FESTIVAL..memang macam2 ada...biasenye penjual terdiri daripada keluarga2 postgrads dan groups pf undergrads yang reti masak n masak sedap..

laksa penang ada, pelbagai jenis nasi lemak ada(nasi lemak sambal kerang pon ado woi...ish2), kuih-muih ada...air cendol ade, sate, nasi ayam, rendang...uish..memang macam2..kecur liur teringat pasal makanan2 semalam..

cakap pasal ramai yang datang, jumpe ngn norehan, hajare, linda dan ramai lagi (btw, norehan semakin poyo skaang..linda plak cakap nk tido kat notts tapi tak..ish22)...apelagi..bile dah jumpe tuh..memang riuh la..macam2 citer kuar tapi aku nk type balik response owam pasal status aku yang single ini..:


hajare: ko dah single, bagus la..aku pon single


yana pau: single?!!!bia btul?...nape wei?(ekspresi muke yang cam tahan kentut, mungkin sebab concern)


batu: single?..cite la sket..tapi batu tak leh masuk line nanti orang len cakap batu la penyebab...(yang ni memang apekah tahap cipan)

salam: asma!! ko dah ade bf baru ke blum? (ni tahpape sbb cakap yang cam gune mike kat lam bas yang cam sardin)



dan bnyak lagi ler...
tapi, yang pentingnye..notts games semalam memang best...!!!



p/s: sume dialog di atas direkod semalam, semase notts games tgh berlansung..

5 comments:

Unknown said...

asma! thanks for cheering during finals!!!

luv ya ;)

Anonymous said...

hey...lets find u a new bf...hakhak

AA said...

haha...(tak terkate dibuatnye.)
but thanx alin....

Anonymous said...

mane rekod aku bile aku find out ko single ...ape nie left out kan aku ker???

anyway, mane evidence ko yg aku makin poyo tuuu.......tunjuk sket...

alinnn tu yakin jer nak carikan ko bf.....lambat laaaa ko nnt kalo dia carikan....

:P

AA said...

ala...nor..aku tak ingat response ko ape..seingat ko tgh sibuk melantak nasi lemak mase tu...hehe

memang la poyo..sikit2 ye dak..sikit2 ye dak..hehe

tape2..aku tau tu..tapi niat baik alin memang smpai la kat aku..haha